ردکردن این

کامپیوترهای گیمینگ چه ویژگی هایی دارند

کامپیوترهای گیمینگ چه ویژگی هایی دارند

یکی از جذاب ترین کاربری هایی که برای انواع کامپیوتر و لپ تاپ تعریف شده است، بازی های کامپیوتری می باشند. این بازی ها به صورت های آنلاین و آفلاین در گروه های سنی مختلف و با توجه به فاکتورهای دیگری مورد تقسیم بندی قرار می گیرند. از جمله نکات مهم و مشترک در بسیاری از بازی ها، اهمیت جلوه های بصری و گرافیکی می باشد. قطعات سخت افزاری در سیستم های گیمینگ، باید به اندازه ای قدرتمند باشند، که نیازهای مختلف بازی ها را در زمینه های گوناگون تامین نمایند. به همین جهت سخت افزارهای مورد استفاده در کامپیوترهای گیمینگ، عموما در محصولات میان رده و بالارده برندهای تولید کننده یافت می شوند. پردازنده های اصلی و گرافیکی از مهمترین بخش ها در سیستم هایی هستند که در کاربری گیمینگ مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. با توجه به هزینه بالایی که برای خرید قطعات مختلف کامپیوتری لازم است، جمع آوری سیستم، خصوصا در کاربری های سنگین مانند گیم، کار با نرم افزارهای طراحی و موتورهای رندرگیری، می بایست به صورتی کاملا بهینه انجام گیرد. کیفیت قطعات، سازگاری آنها با یکدیگر و بکارگیری بجای آنها، برای جمع آوری بهینه سیستم ها در کاربری های مختلف، نکات بسیار مهمی هستند که می بایست به آنها توجه داشت. بسیاری از کاربران کامپیوترها، شناختی در رابطه با سخت افزارهای بکارگیری شده در آنها ندارند و نمی توانند محصولات تولید شده در برندهای گوناگون را به لحاظ کیفیتی با یکدیگر مقایسه نمایند. استفاده از راهنمایی های متخصصان سخت افزاری گروه مهندسی لعل فام در مجموعه پی سی کالا، یکی از راه هایی است که کاربران کامپیوتری برای اسمبل سیستم های مورد نیاز خود، در جهت آشنایی با قطعات کامپیوتری می توانند از آن استفاده نمایند.

قطعات مهم در سیستم های گیمینگ

بارزترین ویژگی های مشترک در بین بسیاری از بازی های کامپیوتری، نیاز آنها به پردازنده های قدرتمند گرافیکی می باشد. به همین جهت سیستم هایی که برای این نوع از کاربری مورد استفاده قرار می گیرند، باید از پردازنده های قدرتمندی در این بخش برخوردار باشند. قدرت پردازنده مرکزی در عملکرد این کامپیوترها نیز بسیار حائز اهمیت است. به علت بالاتر بودن قیمت این دو قطعه به نسبت دیگر سخت افزارهای موجود در سیستم، جمع آوری دستگاه هایی که در بازی های کامپیوتری مورد کاربری واقع می شوند، مستلزم هزینه های بیشتری می باشد. حافظه های رم، در کامپیوترهای گیمینگ بیشتر از 12 گیگابایت مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. به همین دلیل بکارگیری میزان بیشتر از 16 گیگابایت رم در سیستم های گیمینگ پیشنهاد نمی شود. استفاده از حافظه های SSD در کامپیوترهای گیمینگ، موجب لود سریع تر بازی ها می شود. میزان حجم مورد نیاز در حافظه های اصلی این نوع سیستم ها، 500 گیگابایت می باشد و هاردهای 1 ترابایتی برای این نوع کاربری بسیار ایده آل هستند. یکی از نکاتی که موجب استفاده بیشتر گیمرها از کامپیور به نسبت لپ تاپ های گیمینگ می شود، مربوط به هزینه های مورد نیاز در انتخاب و خرید این محصولات است. به صورت کلی با بودجه ای که برای خرید انواع لپ تاپ مورد نیاز است، می توان کامپیوتری با عملکرد بهتر در همان کاربری تهیه نمود. به نظر کارشناسان گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا، به صورت عمومی اگر انتظار کاربران از کامپیوتر و یا لپ تاپ، تنها اجرای بازی ها با کیفیت بالا است، قطعا کامپیوترها گزینه های بهتری برای استفاده می باشند. 

خرید سیستم های گیمینگ

بسیاری از گیمرها استفاده از کامپیوترها را برای بازی به کنسول های مختلف ترجیح می دهند. همانطور که بیان شد جمع آوری یک سیستم مناسب برای این کار، نیازمند دانش و تجربه زیادی در زمینه شناخت سخت افزارهای مورد نیاز در آنها می باشد. این کار بدون استفاده از تجربیات یک کارشناس، بسیار چالش برانگیز و دشوار می باشد. به همین جهت بسیار اهمیت دارد که برای خرید سیستم مورد نظر خود با کارشناسان مجرب در زمینه سخت افزارهای کامپیوتری مشورت نموده و برای این کار از تجربیات آنها استفاده نمایید. گروه مهندسی لعل فام، یکی از برترین مجموعه های فعال در زمینه عرضه و تعمیر انواع قطعات کامپیوتری و لپ تاپ می باشد. یکی از خدماتی که در این مجموعه به کاربران ارائه می شود فروش سیستم های اسمبل شده در کاربری های مختلف است. در صورتی که نیاز به خرید سیستم گیمینگ دارید، می توانید از کامپیوترهای جمع آوری شده در این مرکز دیدن نمایید. همکاران کارشناس ما برای آشنایی بیشتر کاربران با سخت افزارهای مورد نیاز در سیستم های گیمینگ، خدمات مشاوره ای در این زمینه به آنها ارائه می دهند. همشهریان اصفهانی و هموطنان عزیز در صورت نیاز به خرید سیستم گیمینگ و یا به منظور دریافت مشاوره در زمینه اسمبل یک کامپیوتر مناسب در این کاربری، می توانند از طریق شماره های ارائه شده در وب سایت پی سی کالا با همکاران ما در گروه مهندسی لعل فام تماس برقرار نمایند.