ردکردن این

راهنمای خرید سیستم برای حسابداری

راهنمای خرید سیستم برای حسابداری

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، به منظور انجام محاسبات مالی نیاز به جمع آوری گزارشات آماری خواهند داشت. به این کار حسابداری می گویند و برای آن از سیستم های مختلف استفاده می شود. این سیستم ها مبتنی بر بکارگیری انواع رایانه می باشند. فعالیت های حسابداری و استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز در آن با استفاده از انواع لپ تاپ و یا کامپیوتر قابل انجام هستند. این مطلب، که کامپیوترهای مورد استفاده برای حسابداری، باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشند، سوالی است که برای حسابداران و صاحبان مشاغل نیازمند به این کار پیش خواهد آمد. برای انتخاب هر گونه کامپیوتر و یا لپ تاپ در خرید سیستم حسابداری می توان از طریق تماس با کارشناسان گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا از راهنمایی های افراد متخصص استفاده نمود. در ادامه این مطلب به بیان نکات مختلف در رابطه با ویژگی های مورد نیاز در کامپیوترهای حسابداری خواهیم پرداخت.

پردازنده ای که بر روی سیستم شما بکارگیری می شود، هر اندازه از سرعت بیشتری برخوردار باشد، کیفیت و سرعت کار شما نیز بالا خواهد رفت. برخی از برنامه های حسابداری مانند سپیدار به صورت تحت وب مورد استفاده قرار می گیرند. در این دست از برنامه ها هر اندازه تعداد کاربر بالاتر رود، پردازنده قوی تری نیاز خواهد بود. نمونه های Core i3 اینتل همزمان 5 کاربر را پشتیبانی خواهند کرد و پردازنده های Core i5 توان بسیار بیشتری از نمونه های قبلی دارند و به شکل همزمان می تواند 40 کاربر را پاسخگو باشد. از دیگر فاکتورهایی که برای انتخاب سیستم حسابداری اهمیت بالایی دارد نوع حافظه دستگاه می باشد. گفتنی است در کامپیوترهای حسابداری سرعت حافظه اهمیت بسیار بیشتری به نسبت حجم آن خواهد داشت. به همین جهت می توان از حجم های مختلف SSD برای این کار استفاده نمود. در صورتی که نیاز به حجم بالا برای بایگانی فایل های خود دارید می توانید در کنار SSD از یک هارد درایو دیسک نیز استفاده کنید. برنامه های مورد استفاده خود در حسابداری را میتوان بر روی SSD نصب کرده تا از سرعت بیشتری برخوردار باشد. مقدار رم مورد نیاز در سیستم های حسابداری 8 گیگابایت نسل DDR4 خواهد بود.

این مقدار رم برای بسیاری از فعالیت های مورد نیاز شما کافی بوده و برای کاربری های عمومی دیگر نیز مناسب است. کامپیوترهای حسابداری به هیچ عنوان نیاز به پردازنده گرافیکی مجزا نداشته و برای این کاربری انواع مختلف از APU (نمونه های مجتمع با پردازنده مرکزی) نیز کافی هستند. برنامه های ساده ای مانند سپیدار نمونه ای مورد استفاده برای کسب و کارهای کوچک بوده که نیاز به سخت افزار و سیستم قدرتمند نداشته و می توان با حداقل امکانات از آن استفاده کرد. برخی از کاربران ترجیح می دهند برای بکارگیری نرم افزارهای حسابداری از انواع لپ تاپ استفاده کنند. برای این کار نیز مانند همان مطالبی که در رابطه با کامپیوترهای حسابداری بیان کردیم، نیاز به خرید یک لپ تاپ قوی نبوده و با کمترین میزان هزینه می توان یک لپ تاپ حسابداری تهیه نمود. توجه به کیفیت صفحه نمایش و صفحه کلید در استفاده از یک لپ تاپ و یا کامپیوتر برای حساب داری اهمیت بالایی خواهد داشت. این مسئله بر روی راندمان کاری حسابدار تاثیرگذار خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ حسابداری دارید، می توانید به وسیله تماس با متخصصین گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا در این رابطه به کسب مشورت بپردازید. این مجموعه با بیشتر از 2 دهه سابقه فعالیت در عرضه و تعمیر انواع کامپیوتر و لپ تاپ، تجربه بسیار زیادی برای این کار دارد. هموطنان عزیز در سراسر کشور برای کسب مشورت در این زمینه و یا خرید لپ تاپ و کامپیوتر می توانند با کارشناسان ما در وب سایت پی سی کالا تماس برقرار نمایند.